2009. március 17., kedd

Nézelődöm a neten ...

... és sóhajtozom. Igaz, hogy manapság már mindent meg lehet Magyarországon is vásárolni, de azért akad néhány olyan termék is, amelyek igen messze vannak tőlünk. Attól tartok, mostanában nem lesz lehetőségem külhoni országokat meglátogatni, hogy vegyek magunknak egy kis vegán rizs - alapú sajtot, vagy egy kis szójás krémsajtot, netán zabtejszínhabot, csak csorgatom a nyálam, miközben olvasom a jobbnál jobb recepteket, melyekben felhasználják ezeket a holmikat. Persze a címkéket végigbogarászva itt is kiderül egy kis turpisság, agyonfeldolgozottság, de azért szívesen megkóstolnám őket egyszer ;o)


Tényleg, Ti ettetek már ilyeneket?


6 megjegyzés:

  1. Itthon is lehet venni ilyesmit...sőt nagy a választék.
    Én ezeket próbálgattam, de most találtam néhány ígéretesebbet.: http://melindagl.blogspot.com/2008/03/tej-tejszn-helyettest-termkek-projekt.html

    MGL

    VálaszTörlés
  2. Öszintén megírom, még nem és valószínü nem is fogok, fogunk, pedig kapható minden. A családom kitagadna szerintem.
    Bár ahogyan elnézem, hogy milyen szép vagy, /persze biztosan nem csak ennek a táplálkozásnak köszönhetö;)/, talán ki kellene próbálnom:)
    Ha valami nem romlandó dolog kellene, szivesen megveszem Neked és postázom vagy viszem amikor hazamegyek,hogy megkóstolhasd;)

    VálaszTörlés
  3. Ha valaki tud németül,akkor kideríthetné, hogy ausztriában vannak-e ilyen vagy hasonló cuccok, mert odáig ki is mennék értük:))

    Cat

    VálaszTörlés
  4. MGL, biztos vagy Te benne, hogy ezeket itthon is vetted? Az általad belinkelteket magam is eszem / iszom, de amikről én írtam, szerintem, sajnos nincsenek még itthon.

    Cat,Ausztriában valószínűleg vannak, tényleg utána kellene járni!

    Alchri, nagyon kedves Tőled, de tényleg!! Csak ezek majdnem mind könnyen romlandóak :S

    VálaszTörlés
  5. Zabtejszínt én is szoktam venni a MediLine-ban, ott hihetetlenül nagy a választék hasonló élelmiszerekből. Egyszerűen mindent lehet kapni :-)
    http://mediline.hu

    Hémangi

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Igen, a Mediline - ban sok minden van, én is ott vásárolok. Zabtejszínt is használok, de ezt a fajta zabos habtejszínt is láttad ott??

    VálaszTörlés