2009. május 16., szombat

Belefulladunk a bodzába, de nem bánom ,o)


Sajnos az orgonáról idén lemaradtam, de a bodzáról semmiképpen sem akartam! Tavaly próbálkoztam először bodzaszörp készítésével, de nem jött össze, a nagy melegben egy - kettő megbuggyant a sok tálnyi illatozó finomság! Idén azonban megfogadtam, jobban vigyázok!

Ma szedtünk két nagy zacskónyi gyönyörűséges bodza virágot Anyósomék kertje mögött ( ott ahol még a madár sem jár, nem hogy autó ), szereztem hozzá 3 csomag ( kb. 15 db. ) citromot ( jobb lett volna biot, de most éppen nem volt olyan elérhető közelségben ), némi stevia ( = jázminpakóca ) levelet, meg egy kis mentát is a teraszról, aztán jól eláztattam őket lúgos vízzel. Összesen 9 edényem lett tele a fenti mennyiséggel,. Arról halvány fogalmam sincs, holnap hol fogunk étkezni, mert minden az ebédlőasztalon van, de hogy lesz bodzaszörpünk, az idén az tuti ;o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése