2008. december 23., kedd

Karácsonyi menü - 2008.

Azt hiszem, sikerült végre eldöntenem, mit tegyek holnap az ünnepi asztalra. Nem ment könnyen, annak ellenére, hogy minden nap azt éreztem, „ez az!!!! tuti ezt / ezt / ezt fogom elkészíteni”, aztán jött egy újabb recept és máris elfeledtem a korábbit. Ja, ilyen csélcsap nőszemély vagyok én :o))))


Nos, nem csigázom a kedélyeket tovább, íme, ezt eszi KatAnyaka és családja:


Vegán sajtos karfiolleves


Kesudió – sült krumplipürével és csicseriborsó krokettel + mártás ( = gravy )


Madárbegy és egyéb vegyes saláta, egyszerűen csak olajjal és citromlével


Trifle - nem a belinkelt recept, de ilyesmi


Elnézést kérek, azoktól, akik a lencsés loafra szavaztak a napokban feltett posztnál, de félek attól a recepttől, mert számos helyen találtam meg a leírást és mindenhol arról panaszkodtak, hogy szétesik az egész … és bevallom, nem akarom feleslegesen stresszelni magam még ezzel is :S De ígérem, egy másik – nem ünnepi alkalommal kipróbálom -, aztán majd mesélek! ;o)


A szejtántekercsek is valószínűleg kipróbálásra kerülnek majd, de csak 25. - én, mert valami ehetőt vinnem kell a Szüleim asztalára is ;o))))


S akkor itt meg is ragadnám az alkalmat, hogy BOLDOG KARÁCSONYT kívánjak minden kedves olvasómnak!!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése