2008. december 20., szombat

Kesudiós árpa citromos kelbimbóval

Íme, egy újabb agyszüleményem, egyszerű és gyors, bár némi előkészítést azért igényel ( az árpát célszerű beáztatni előző este ), nagyon jól esett mindünknek, úgy ropogtattunk, mint a nyuszik :o)





Kesudiós árpa citromos kelbimbóval ( sk. )


Legyen a kezed ügyében:


30 dkg árpa

1 cukkini

½ doboz kukorica leöblítve


50 dkg kelbimbó

½ bio citrom leve + héja

pálmazsír


salátának való tetszés szerint


Így használd a hozzávalókat:


Az árpát alapos beáztatást követően megfőztem. A kelbimbót csíkokra vágtam ( ha nem lettem volna olyan lusta, amilyen, kivágom a torzsáját mindegyiknek becsülettel … de hát … ), rákapirgáltam a citromhéjat, rácsavartam a citromlevet és betettem a hűtőbe, pihenni.


Kevés pálmazsíron megpirítottam a cukkinit, majd ráborítottam egy fél doboz kukoricát, átkevertem és hozzáöntöttem a puha gabonát. 2 marék kesudióból kevés víz hozzáadásával krémet turmixoltam, s ezzel lágyítottam az árpás zöldség masszán.


A kelbimbót pálmazsíron, nagy lángon megpirítottam és a gabona mellé kínáltam, némi salátával együtt.


Nagyon finom volt :o) 4 személyes adag


Forrás: Simply recipes



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése