2009. január 4., vasárnap

1 éves az Édes kötelesség!!!!


Hüpp – hüpp, nagyon gyorsan elreppent ez az egy év. Hogy milyen egy év? Hát biza pont ma, azaz január 4. - én van az én blogom szülinapja, az első. S ez nagy dolog egy blog életében ( is ), főleg, ha a gazdája nem éppen túlságosan kitartó személy, khm. De ebben a témában pl. kifejezetten lelkes és úgy látszik ennek köszönhetően sikerült 219 bejegyzést készítenie 2008 – ban, amivel én nagyon elégedett vagyok.


Igyekeztem mesélve, néhol humorizálva, többnyire információdúsan elmesélni Nektek, mit is eszik egy vega család nap, mint nap. Érdekes visszanézni, mennyit változott az én ( azaz a mi ) ízlésünk is, milyen alapanyagokat használtam anno és pl. nem használok most. A fotóim olyanok, amilyenek, ezzel a géppel és ennyi szabadidővel erre futja, de azért ott vannak, hogy Ti is kedvet kapjatok a főzéshez és nagyjából sejtsétek, mire kell számítanotok, ha kihúzzátok a tepsit a sütőből :o)


Nagyon köszönöm az eddigi hozzámszólásokat, ( kb. 700 ) kérdéseket, reakciókat, klassz érzés tudni, hogy kíváncsiak vagytok rám, s rajtam keresztül az ételeimre! Igyekszem a jövőben is olyen gyakran frissíteni a blogot, mint az elmúlt egy évben!


Ui.: Ja és BÚÉK! :o)



15 megjegyzés:

  1. Boldog blog-szülinapot, és legyen még sok! :)
    Köszönöm a rengeteg jó receptet és ötletet, jövök gyakran 2009-ben is ;)

    VálaszTörlés
  2. Gratula a blogos szülinaphoz!!!!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a szülinaphoz!!!!!!!!!
    Minden jót a továbbiakban!!!

    VálaszTörlés
  4. :) Minden jót a következő esztendőre is!

    VálaszTörlés
  5. Boldog születésnapot! :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, és boldog születésnapot kívánok!!!

    VálaszTörlés
  7. Boldog blogszülinapot! Külön csodálom a kitartásodat! :)

    VálaszTörlés
  8. Én is kívánok! És én is jövök!

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Nagyon köszönöm mindenkinek a gratulációt!!! :o) Puszi!

    VálaszTörlés
  10. Gratulàlok!!!Ajàndèkozhatok a szulinaposnak valami finomat?Szàrìtoot karobròl lenne szò,azaz a szentjànoskenyèrfa leszàrìtott termèsèrol.Dèlen eloszeretettel ràgcsàljàk,az idèn nagyon nehezen sikerult beszereznem.....talàn fènypostàval el tudnàm kuldeni."Udv:Zsu

    VálaszTörlés
  11. Húúúú, Zsu és igazi postával is el tudnád küldeni? :o)

    VálaszTörlés
  12. Hogy elszallt ez az ev... :) Boldog Boldog Szulinapot a blognak!!! :)

    VálaszTörlés
  13. Boldog új évet kívánok mind a két értelemben ;)

    VálaszTörlés