2009. február 15., vasárnap

Cukkinis csicseriborsó

Sajnos erről az ételről nem készült fénykép – túúúl éhesek voltunk ;o) -, de a receptet feltétlen el szeretném mesélni Nektek, mert nagyon jó kis vacsora kerekedett belőle! Mostanában gyakran ismétlem a kolleginák receptjeit, ami két dolgot jelent, sok klassz vegán recept kering már a neten magyarul is, nem szükséges külföldiül bogarászni a site – okat, másrészt azt, hogy az én agyam meg pihen :P


Szóval, ezt az irtó egyszerű, de annál tökéletesebb főételt a Rongybaba konyhában találtam és amint elolvastam, el is tettem a könyvjelzőim közé, hogy elkészítsem alkalomadtán. Ha konzerv csicseriborsót használsz, kifejezetten fast food – ról van szó ;o)


Cukkinis csicseriborsó


Legyen a kezed ügyében:


1 konzerv csicseriborsó ( nekem most bio akadt éppen a kamrámban ) VAGY száraz csicseriborsó egy éjszakára beáztatva és babérlevéllel megfőzve

1 vöröshagyma

1 gerezd fokhagyma

2 cukkini

1 doboz konzerv paradicsom ( Mutti Polpa )

kapor, só, bors

olaj vagy pálmazsír

+köret: nálunk kuszkusz, eredetileg árpagyöngy


Így használd a hozzávalókat:


Forralj vizet a kuszkusznak, forrázd le és fedő alatt hagyd megpuhulni.


A kevéske zsiradékon pirítsd meg a hagymát, dobd rá a fokhagymát is, majd a felkarikázott cukkiniket és nagy lángon süsd meg. Ekkor jöhet a paradicsomkonzerv, amit én már nem sokat rotyogtattam, hisz ez a fajta kifejezetten sűrű, a végén a lecsepegtetett csicseriborsót is belekevertem, fűszereztem és a kuszkuszra öntve tálaltam is.

4 személy részére

Nyammmm!! :o)


Forrás: Rongybaba konyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése