2008. november 5., szerda

Aszalt paradicsomos mediterrán kenyér

Bevallom, egy ideje nem sütök itthon kenyeret ( na, persze máshol sem :o), ilyen – olyan okoknál fogva ( időhiány, kedvhiány, energiahiány stb. ), s ennek „köszönhetően” sokkal gyakrabban eszünk olyan bolti kenyérféléket is, melyeket normális esetben nem szívesen teszek az asztalunkra.


Néhány napja azonban szert tettem egy olyan konyhai robotgépre, ami megáll a saját lábán, van egy keverőtálja, sőt két darab dagasztókarja is, így kiválóan megdagasztja helyettem és nekem a kenyértésztámat. A gép egy gagyi valami, de erre a munkára most nekem tökéletesen megfelel egy ideig, mert bizony sokszor a dagasztás okozza a legnagyobb problémát. Márpedig ha teljes őrlésű kenyeret akarok sütni ( naná! ), nem árt a tészta alapos ki – és átdolgozása, ezt tapasztalatból mondom! ;o)




Első alkalommal, nagyon gyorsan kellett receptet kerítenem és természetesen valami újjal akartam felavatni a gépet, ezért hamar letettem a voksomat a Dulminánál olvasott: Aszalt paradicsomos mediterrán kenyérrecept mellett. Jól tettem :o)


Azt hiszem, sem a hozzávalókat illetően, sem az elkészítés módján nem változtattam, csak a végső formába öntésnél tértem el a lepény formától, de ez ne befolyásoljon senkit ;o), így hát nem másolom át ide a szöveget, csupán belinkelem!





Köszi, Dulmina, finom volt! ;o)

1 megjegyzés: