2008. november 10., hétfő

Sütemények – Hagyományosat egészségesen

Végre, végre, nekem is megvan a Napfényes Alapítvány által kiadott süteményes könyv!!! Hétvégén beugrottunk ebédelni a Napfényes étterembe, ott vettem. ( Pontosan mit is takar a nagyon beharangozott megújulás, most sem értem?! Új asztalterítő, s egyéb textil – csere, s 3 – 4 új étel az étlapon … Félreértés ne essék, hosszú évek óta vagyunk hűséges vendégei az étteremnek, tetszett, hogy „világosabb” lett az összhatás, de a most szombaton tapasztaltak után, kétségeim támadtak, a felszolgáló teljesítménye kritikán aluli volt, pedig mi még a nagy roham előtt érkeztünk és rendeltünk ám :o((((((((((


No, de én most a könyvről szerettem néhány sorban megemlékezni. Időhiányból kifolyólag még nem készítettem belőle semmit, de már alaposan átrágcsáltam magam a szépséges fotókkal ellátott lapokon, s annak ellenére izgatottan várom az első alkalmat, amikor fakanalat és tepsit ragadhatok, hogy a többiek jelezték, a receptek nem éppen pontosságukról híresek.


Kedvcsinálónak néhány példa ( a teljesség igénye nélkül ), hogy a Ti nyálatok is csorogjon előre :o))) Aztán nemsokára úgyis itt a karácsony, „muszáj” lesz kipróbálni néhányat az alábbiak közül:


Almás táska

Bejgli

Császármorzsa

Diós – mézes tekercs

Eszterházy – torta

Flódni

Gabonakolbászos hasé

Hólabda

Joghurtos torta

Kapros – túrós lepény

Krémes

Linzer

Mézes krémes

Narancsos sütemény

Oroszkrém torta

Piros gyümölcsös sütemény

Raffaello – golyó

Skót szárazsütemény

Tiroli rétes tésztarecept

Vendégváró falatok

Zserbó


És, igen, mind vegán!!!! :o)))


2 megjegyzés:

  1. Ha,már a gyermekkori emlékeidről nem olvashattunk,:)akkor megteszi pár finomság ebből a könyvből is!Látom van pár igazi karácsonyra "hajazó"!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy nem bántottalak meg a visszautasítással!!
    Igyekszem sok finomat sütni ebből a könyvből és posztolni is! ;o)

    VálaszTörlés