2008. május 7., szerda

Fűszeres csicseriborsó leves

A mai napra kitalált ételek egyike sem hozott olyan átütő sikert, mint szerettem volna. Próbálkoztam házi vegamajonézzel, ismét Bryanna Clark Gogran oldaláról, de ez a lötyi sem sűrűsödött be, hiába vártam rá naphosszat, biztosan bennem van valahol a hiba, hisz annyian istenítik a nő receptjeit … aztán újabb fagyicsodával bíbelődtem. Nem lett rossz, de a pár nappal ezelőtti verzió klasszisokkal finomabb lett … na, szóval, ezek után nem is mertem újdonságokkal szórakozni, egy korábbi, bevált, saját kaját dobtam össze vacsira.


Dehogy Ti se maradjatok újdonság nélkül, íme, egy korábbi leves, melyet nagyon egyszerű elkészíteni és a siker szinte biztos.






Fűszeres csicseriborsó leves


Legyen a kezed ügyében:

egy korty olaj

1 fej vöröshagyma

4 szál sárgarépa

1 nagy piros pritaminpaprika

2 doboz csicseriborsó konzerv

2 gerezd fokhagyma

bio levespor

paprika, kömény, babérlevél, borsikafű, icikie – picike füstaroma


Így használd a hozzávalókat:

Az olajon megfuttatom a felaprított hagymát, majd a sárgarépa karikákat és a paprika kockákat is. Felöntöm vízzel, fűszerezem és puhára főzöm a zöldségeket. A végén jöhet bele a csicseriborsó, a reszelt fokhagymák és plusz fűszer, ha úgy ítélem, még szükséges.


Forrás: Biopont oldal


1 megjegyzés:

  1. mmmm...épp a minap gondolkodtam rajta, mit kezdjek a csicserivel :) köszi!! Már tudom!

    VálaszTörlés