2008. május 29., csütörtök

Kerti körkép

Hetek óta készülök megmutatni Nektek, hol tartunk, én meg a veteményesem, csak fényképeket felejtettem el készíteni, nélkülük meg ugye nehéz lenne :o)) Tegnapelőtt azonban sikerült kattintanom néhányat. Beszéljen magáért a látvány ( egészen elégedett vagyok, főleg, hogy idén teljesen egyedül uralom a terepet, a férjem nem is ér rá segíteni, a tetveket meg nem én hívtam, de azért néha lefújkálom őket … ) !

( Ui.: Ez a tavalyi állapot. )





















13 megjegyzés:

  1. nagyon szép "kis" kert ;) irigyellek ám érte ;)
    keresztkérdés: Nem vagyok egy óriási salátarajongó, de a cikória nem lesz nagyon keserű, ha a föld fölé kerül illetve sok napfényt kap? Úgy tudom, azért termesztik sötétben, hogy szép fehér / sárga maradjon és ne keseredjen meg. Nem kóstoltam még zöld cikóriát.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon, nagyon jól néz ki!!! Irigylésre méltó. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon helyes, gyönyörűséges kis kert! Az irigy szó nekem is eszembe jutott:)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! :o)

    Beatbull: az én kertemben csak napsütés van, az szinte 24 órában :P, úgyhogy meglátjuk mi lesz a cikóriából, állítólag egy kis áztatással el lehet venni a kesetűségéből ... majd kiderül ;o)

    Mirelle, M. Manna: tény, hogy nem szép dolog az irigység, engem most mégis "büszkévé" tett :o))

    Mályvacsiga: kismama kaphat kóstolót! ;o)

    VálaszTörlés
  5. Nem csak a kismamák kaphatnak kóstolót!!!

    VálaszTörlés
  6. Nem semmi, mennyi minden befér egy ilyen kis kertbe! Nagyon szép kert! Férj nekem is ígért még beszorítani a díszkertbe jövőre legalább 1 m2 veteményest.:-) Én is kismama vagyok, ova is kell menni, és mit is lehet elhozni?:-))))

    VálaszTörlés
  7. siccike: katanyaka mindenkit meghív egy kiskertes bulira!
    Igaz?

    VálaszTörlés
  8. Ó, hogyne, szuper ötlet! Csak a kis hely miatt kérném, hogy a max 3 fős turnusok 20 percenként váltsák egymást :o)) Köszönöm ...

    VálaszTörlés
  9. Ejha!
    Gratulálok ez igen!Minden álmom egy ilyen!Sajnos azonban csak egy nagy teraszom van...Kert is van ugyan, de ott két nagy kutya a házigazda.
    Szóval szuperül néz ki a tiéd, csak ezt akartam mondani!Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  10. Hú ez nagyon ötös!
    Annyira tetszik, amikor valaki igenis rávilágít arra, hogy mindent lehet, és nem a hiányzó feltételekre fogja, hogy mit miért nem tesz. (persze szerintem ez csupán kedv kérdése ,Bocsi Konyhatündér.) Szívből örülök az ilyen kezdeményezéseknek! Nekem tavaly a 10.ik emeleten termett eprem ablakpárkányban. (7 db szem :] ) Most is rengeteg fűszernövényem van, és egy kis chili bokrom. Jók ezek a dolgok.

    Az Olvasó

    VálaszTörlés
  11. Konyhatündér, kedves Olvasó!
    Köszönöm Nektek is a pozitív visszajelzést! :o)

    VálaszTörlés
  12. De szép ez a kert!!!!! Már meg is vannak a terveim, mire hazamegyünk!! :o)))

    VálaszTörlés