2008. november 26., szerda

Kölcsönvett fokhagyma krémleves

Nemrég fokhagyma krémlevesre vágytunk a párommal és mivel ilyet még nem főztem korábban, alaposan körülnéztem a neten, valami jó kis recept után kutatva. Több variációval is találkoztam, de úgy döntöttem csak megbízható forrásból fogok dolgozni. Így esett a választásom Beatbull igazán egyszerű és nagyszerű levesére, köszi a fincsi receptet! :o)


Mivel a recepten magán nem változtattam, nem gépelem be, csupán belinkelem, ide. A hozzávalókból természetesen minden állati eredetűt nem állati eredetűre cseréltem ( pl. vaj => margarin, tejszín => növényi tejszín ) és lehet, hogy legközelebb egy szem főtt krumplival is dúsítani fogom a leveskét ...


Fotó nem készült, mert siettünk és felfaltunk mindent, az utolsó cseppig :o)

Forrás: Beatbull blogja


2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ízlett ;) No meg annak is, hogy "megbízható forrás"-nak minősítesz ;)
    Nekünk még így is eléggé sűrű és laktató volt, szóval ezért sem került külön krumpli bele sűrítésre.
    Amúgy a növényi tejszínben nincsen állati eredetű tej? Pl. a Rama Cremefine-ben van még tej - a növényi zsiradék mellett.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Igen, én is csodálkoztam kicsit, hogy Te írod is, mennyire laktató volt, de nekem valahogy nem olyanra sikerült csinálnom :o)
    A növényi tejszínek többségében valóban van tejszármazék is, de pl a zabtejszínben, amit mostanában elég gyakran használok, nincs!

    VálaszTörlés