2010. április 15., csütörtök

Fűszeres - magos újkrumpli a sütőből

( Ezt most találtam a piszkozatok közt :P )

Jön, jön, az újkrumpli - szezon ( meg a spárga, meg az eper :D ) és mi annyira besokalltunk a húsvéti édességdömping után, hogy egyik este nem is vágytunk semmi másra, csak egy nagy adag krumplira és salátára. Komolyan mondom, még külön tányért sem koszoltunk össze a vacsorához, mindenki szúrta a saját villájára a közös tányérból ( a lányoknak különösen tetszett az új módi ;o)




Fűszeres - magos újkrumpli a sütőből


1,5 kg újkrumpli ( az olcsóbbik, sárga fajta )
olaj, só, bors, fűszerpaprika
néhány marék tökmag és szezámmag
A krumplikat alaposan megmostam, felnegyedeltem, megöntöztem egy kevés olajjal, a fűszerekkel és 200 fokosra előmelegített sütőben megsütöttem. A percek száma nagyban függ a krumpli méretétől, valahol 20 és 40 között van az igazság ;o)
Tálaláskor alaposan megszórtam a magokkal a krumplikat és már faltuk is ;o)

Tudom, ez szinte nem is recept, de ötletnek jóóó! :o)

4 adag

2 megjegyzés:

  1. De szivesen lettem volna vacsoravendég aznap! És még tányért sem koszoltam volna :)

    VálaszTörlés
  2. Ugorj be máskor, nyugodtan ;o)

    VálaszTörlés