2008. február 27., szerda

Kölcsön muffin és dödölle

Ismét kölcsön vettem az elmúlt napokban néhány receptet a "szomszédos" gasztroblogokról és bizony nem is bántam meg, jó választás volt mindkét étel. Kisgyermekes családot látogattunk meg a minap és hát én úgy tudom, vendégségbe illik valamit vinni. Ekkor jött az ötlet, Adéle – nél olvastam egy szinte cukormentes banános muffinról, ez tökéletesnek tűnt, indulás előtt meg is sütöttem. A megajándékozottak pedig boldogan majszolták ebéd után a kis finomságokat.

A másik recept szerelem volt szinte első látásra, este olvastam Veránál, hogy dödöllét készített a gyermekeinek és másnap sem hagyott nyugodni a gondolat, éreztem, muszáj kipróbálnunk nekünk is :o) Nemcsak az étel, az időzítés is tökéletes volt, a lányok farkaséhesen ültek asztalhoz, ami ugye erősen megnöveli az esélyeit a vacsora pozitív fogadtatásának … és így is lett, mindenkinek ízlett a káposzta is, a dödölle is.

Köszönet a receptekért, lányok! Mivel szokásomtól eltérően betűről betűre úgy csináltam mindent, ahogy azt Ti írtátok, nem másolom be az ételek leírását.


Adéle Banános muffinja


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése