2008. január 21., hétfő

Poharas túrókrém


Ma egész nap úton voltunk és nem volt időm főzni, de az alkotási vágy akkor is élt bennem, mikor este hazazuhantunk
. A főzéshez már késő volt, így valami hideget és desszert félét akartam gyorsan összeütni. S mivel túróra már napok óta fáj a fogam, azt vettem ki a hűtőből.




Poharas túrókrém ( sk. )


Legyen a kezed ügyében:


50 dkg friss zsírszegény túró

1 pohár natúr joghurt ( az én hűtőmben Activia volt )

2 evőkanál szőlőcukor

1 teáskanál vaníliakivonat

kb. 6 – 8 evőkanál lekvár ( az én mai két kedvencem a citrom és az áfonya lett, külön – külön használtam őket )

némi étcsokoládé


A hozzávalókat így használd:


Egy tálban keverd össze robotgép segítségével a túrót, a joghurtot, a vaníliakivonatot és a szőlőcukrot. Vegyél elő három szép poharat ( ehhez a mennyiséghez kb. annyi kell ) és kezd rétegezni a hozzávalókat. Túrós massza alulra, rá valamelyik lekvárból 2 evőkanállal, aztán megint a túró és végül nem csupán díszítésként egy kis reszelt étcsoki. Hűtőbe vele és egy kis pihenés után fogyasztható.


2 megjegyzés:

  1. Szia,
    Nagyon megtetszett a tegnapi túrókrémes recept, hamarosan meg is csinálom. Köszönöm az ötletet!
    Gratulálok a blogodhoz, nagyon szép és igényes, hazsnos ötletekkel a vegetáriánus konyhánkba is. Néha be fogok nézni Hozzád!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm szépen a véleményezést, én is benéztem ám Hozzád, klassz recepteket találtam ott is!
    Remélem, tetszeni fog a túrókrém! ;o)

    VálaszTörlés