2008. március 8., szombat

Gyere tavasz!!!!!

Két helyről is megkaptam a tavaszi körkérdést, Dulmina is, Grenadine is gondolt rám, melyet ezúttal is köszönök.

A sok Budapesten töltött évet követően mi más is jelenthetné nekem a tavasz közeledtét, mint a madarak csicsergése, az utcánkban található rengeteg fa és bokor rügyezése. Csupa közhely, igaz? De tényleg erről szól itt minden, egy kisváros, csendes kis részén, rengeteg kertes házzal, melyek mindegyikében rejlik valami szép és élettel teli, csak úgy, mint az én kertemben. A gyerekekkel naponta minimum kétszer ellenőrizzük a krókuszok, jácintok és tulipánok állapotát, s repesve várjuk, hogy végre virágba boruljon a kert kicsiny sarka. Ez nekem új élmény, korábban ilyet még nem csináltam.




Az „igazi” tavasz jövetelét pedig még egy dolgos időszak jelzi számomra, zsebkendőnyi méretű veteményes kertem benépesítése apró magocskákkal! Már megvettem mindent, s most türelmetlenül várom a hó végét, hogy elszórjam az uborka, a saláta, a mángold, a spenót, a bazsalikom és egyéb növények magjait, s akkor nyáron megint saját kézzel húzhatom és szedhetem a sok gyönyörű, egészséges és érett termést! De ez már egy másik mese ;o)


Dobom tovább a labdát, Rosamella & Zöldalma, játszatok, ha van kedvetek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése