2008. december 16., kedd

Egyszerű ebéd - ötlet

Kicsit elegem van már a sok édességből, pedig mi még alig – alig készítettünk süteményeket itthon a lányokkal, de annál több csokoládés akármit fogyasztottunk el ( pl. ilyet ) az utóbbi néhány hétben. Szóval, elegem van, ezért egyre gyakrabban kapom magam azon, hogy EGYSZERŰ ízekre vágyom, olyan ételekre, amelyeken nem kell sokat gondolkodni ( hogyan, miből stb. ), ami mellett nem kell sokat álldogálni és kavargatni és szimplán jól esik, ha megeszem ( = nem leszek tőle rosszul ). A tegnapi ebédünk pont ilyen volt. Valószínűleg nincs is nagyon helye a blogon, de én mégis felteszem, hátha másnak is jól jön, ha az édességektől szédelegve, valami gyors és egyszerű ételre vágyik.



Párolt zöldségek metélőhagymás szójajoghurttal


Nagyjából ennyi a recept ( bocs!!! :o), párolj meg egy csomó finom zöldséget ( nálunk krumpli, brokkoli, karfiol és sárgarépa volt ), darabolj hozzá egy kevés házi vegasajtot és öntsd nyakon egy kis öntettel, ami nálam most szójajoghurt volt metélőhagymával, citromlével, sóval, borssal kikeverve. Ha szereted potyogtass bele olajbogyót is vagy tégy alá rukolát, meg mellé paradicsomot.


Jó étvágyat! ;o)


Ui.: Megint nem főzök túl kreatívan az utóbbi időben, de azért igyekszem majd megemberelni magam, elvégre egy hét múlva már itt a karácsony és én még mindig nem tudom, mit eszünk szenteste :S


5 megjegyzés:

  1. szia! én imádom az ilyen egyszerű recepteket. ha megkérdezhetem te a párolás műveletét hogy végzed?:)

    VálaszTörlés
  2. Hello!

    Örülök, akkor már nem volt hiábavaló a pötyögés :o)
    Párolni, kérlek, szigorúan az elektromos párolómban szoktam, s fogok is, míg szegény ki nem múlik. Kb. 8 - 9 éves a Tefalom, de már ideje lenne lecserélni, sajnos nem olyan hatékony már, mint új korában :o( ( Ilyen belőle az új: http://href.hu/x/7o6q )
    S Te mivel csinálod? :o)

    VálaszTörlés
  3. Sose hiábavaló:) hát igen, a jó dolgoktól nehezen válik meg az ember. kacsintgatok már én is egy ideje ezek felé a párolók felé, csak az ára riaszt el picit, meg nem tudom megéri-e. amúgy nekem egy vastag falú serpenyőm van és abban szoktam pici vizet aláöntve párolni.

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Szerintem is az egyszerű dolgok a legjobbak!
    Főtteknél, nyerseknél egyaránt. :-)

    Szép napot!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés