2008. december 3., szerda

Reform cukrászdás szaloncukor ( reklám )

Tavaly nem sikerült beszereznünk, de idén biztosan lesz nekünk is Reform Cukrászos szaloncukrunk és táblás csokoládénk! A rendelést már leadtam, ( a házi futárunknak :o)) ) s a minden jól megy, vasárnap házhoz is szállítja kedves barátnőm a kért csomagot! ;o)

Nagyon kíváncsi vagyok egyébként, hogy tényleg ér – e annyit, amennyiért vesztegetik a három -féle ízben ( kókuszos, marcipános, nugátos ) kapható csodákat! A szülinapomra is ebből a műhelyből hozta a férjem a tortámat, amibe beleharapva menten világgá akartam szaladni, mert elmondhatatlanul édes volt :S Fura volt, nem erre számítottam! Valószínűleg nem maga a torta, azaz a tészta volt ennyire túlédesítve ( Sacher - t kaptam ), hanem a rétegek közé bekent baracklekvár. Jaj!



Szóval, bízom benne, hogy sem a szaloncukrok, sem a csokik nem lesznek ennyire cukrosak, de majd mesélek, ha Ti is olyan kíváncsiak vagytok, mint én :o))


Kiegészítésként tervezem egyébként Dolce Vita marcipános szaloncukros receptjét is megcsinálni és ötletelek egy saját kókuszos variáción is ;o)


4 megjegyzés:

  1. Hú én majdnem minden nap e mellett a cukrászda előtt megyek el,mindig olyan finom illatok árdanak bentről.(kb. 2házra van tőlünk)Régebben egy csomót kutattam ,hogy hogy juthatnék oda be,szívesen megkóstoltam volna én is a sütijeiket.De nem jutottam semmire...
    Szóval akkor csak rendelni lehett tőlük?
    Kíváncsi vagyok milyen lesz a szaloncukor!

    VálaszTörlés
  2. Szia Orsi!

    Nem, nem kell rendelni, kicsit félreérthető voltam, bocsánat. Én csak a barátnőmet bíztam meg a vásárlással, ez volt a rendelés ;o)
    Egyébként mivel ez a cukrászat csak egy termelő műhely, tényleg úgy tűnhet, ott nem lehet vásárolni. A férjem, mikor a tortámért ment ( azt előre rendelte ), a Kiskorona utca felől, egy nagy zöld ajtón keresztül jutott be a nénikhez / bácsikhoz és velük üzletelt :o)

    Majd mesélek a szaloncukrokról ;o)

    VálaszTörlés
  3. Szia Kata!

    Pénteken én is beszereztem a törökmogyorós, a kókuszos és a marcipános Reformcukis szaloncukrokból egy-egy csomaggal.
    Még nem kóstoltam meg, de nagyon kíváncsi vagyok rá...

    A csomagolás mindenestre nagyon kis takaros!

    Beszéltem velük telefonon, azt mondták, hamarosan lesz zselés is - narancsos ízben. Ebben én már nem utazom: nemigazán kedvelem a zselés szaloncukrot és mennyiségileg is elég lesz a 3 csomag.

    Te esetleg "rendeltél" ilyet is?

    Nagyon kíváncsi leszek a Te, Ti tapasztalataitokra is!

    Adéle

    VálaszTörlés
  4. Szia Adéle!

    Én is kíváncsian várom, Te mit mondasz a szaloncukrokról! Az én véleményemet olvashattad a marcipános cikkben, szerintem jövőre nem veszek, csak csinálok majd, az a tuti :P
    A zseléset annyira meg ( már ) nem szeretem ;o)

    Kata

    VálaszTörlés