2008. december 18., csütörtök

Panettone teljes őrlésű lisztből, tojásmentesen ( előzetes )

Csak hogy ellentmondjak magamnak ( miszerint elegem van az édességekből ), elárulom, hogy tegnap olyan finom ( földszintes, azaz nem olyan szép magas ) panettonét sütöttem tojás nélkül és teljes kiőrlésű tönkölylisztből, hogy ihaj – csuhaj! :o) Időm nem sok lesz a következő néhány napban, de ha valakit érdekel, valamikor begépelem a receptet! ;o)


UPDATE: itt a recept!!



További kellemes készülődést mindenkinek! :o)


6 megjegyzés:

  1. Szia Kata!

    Légyszíves gépeld be a receptet, ha van kevés időd. Előre is köszönet érte.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jól néz ki! Szívesen megkóstolnám ;) Még az elkészítést is vállalom, csak kellene hozzá a recept... Szóval légy szíves, ha megoldható, írd be azt is!

    VálaszTörlés
  3. ez így nem ér:) szeretném én is kérni a receptet!

    VálaszTörlés
  4. Oké, oké, teljesen jogos a "morgás", csak tényleg nem tudtam, hogy ennyi érdeklődőre számíthatok. Tegnap megkóstoltattam egy barátnőmmel, aki teleszájjal csak azt kérdezte, ugye fent van a recept az oldalamon ... :o) Na, szóval, begépelem, persze :o)

    VálaszTörlés
  5. Kedves KatAnyaka!
    Olyan szép képeket kapunk a receptekhez. Elárulod, hogy te fotózod az ételeket?
    nora

    VálaszTörlés
  6. Kedves Nora!

    Igazán jól esik, hogy tetszenek a képek, és igen, én csinálom őket, aztán vagy sikerülnek vagy nem ;o)

    VálaszTörlés