2008. június 8., vasárnap

Eperszezon

Összesen kb. 15 – 16 kg eperből sikerült valami olyat alkotnom, amelyeket remélhetőleg még sok hónapon keresztül fogunk tudni élvezni. Két változatot „készítettem”, lekvárt főztem ill. fagyasztóba is pakoltam néhány kilót, hisz augusztusban is szeretném eperfagyival megkínálni a lányokat.


Lekvárfőzésben még nem vagyok annyira járatos, de gyakorlat teszi a mestert. Édesíteni csak mézzel és steviával voltam hajlandó, s ezekből sem használtam túl sokat, jobb' szeretem a gyümölcs saját ízét érezni! S bevallom, a különböző fixek és mixek is hidegen hagytak, tartósítószermentes üvegeim szépen sorakoznak a polcokon és várják , hogy rájuk is sor kerüljön. Bízzunk benne, hogy jól csináltam a dolgom és akkor jövőre már bátran le merem írni Nektek is a „receptet”! :o)




Az üvegekből kimaradt kóstolót pedig piskótatekercsbe kenegettem, nagyon finom volt!


1 megjegyzés: