2008. június 5., csütörtök

"Vegakamra "

Új „sorozatot” szeretnék indítani itt a blogomon. Rövid kis cikkecskék publikálására készülök, melyekben azokról a termékekről olvashattok néhány sort és láthattok képet, melyek gyakran előfordulnak az én vega konyhámban.


Nem a különböző márkák reklámozása a célom, csupán segíteni szeretnék. Élénken él még bennem azon pillanatok emléke, amikor kb. 6 évvel ezelőtt , életemben először, de hosszas hezitálás után, "betévedtem" egy bioboltba és azt sem tudtam mi fán terem a polcokon sorakozó sok furcsaság. Sokáig tartott és sok pénzembe került, mire végigpróbáltam mindent :S


Szóval, erről szól ez az egész. Hátha jól jön valakinek, hogy látja, pl. én mit használok ;o)


Ui.: Nagyon klassz és hasznos lenne, ha Ti is megosztanátok a tapasztalataitokat velünk az adott termékekről! Persze csak ha van hozzá kedvetek! ;o)


2 megjegyzés:

  1. Jújj ez tök jó lesz nekem :) Fincsi volt a vöröslencse levesed, megcsináltam. köszi

    Az Olvasó

    VálaszTörlés
  2. Hahó!
    Örülök a pozitív fogadtatásnak, akkor már tuti, hogy írok ilyen cikkeket :o)))

    VálaszTörlés