2008. július 24., csütörtök

Kölcsön szejtánszelet

Az én szervezetem úgy reagál erre a furcsa, nyárnak nevezett évszakra, hogy a hidegebb napokon szejtánt követel tőlem. Mindegy milyen formában, de „súlyosabb”, „húsosabb”, magyarosabb étkeket kell kreálnom, s mivel azért húst már mégsem teszek az asztalra ;o), jöhet helyette a szejtán. Még szerencse, hogy nagyon szeretjük, nem úgy, mint a tofut! Azt vettem észre az utóbbi időben, jó ha 1 – 2 csomaggal elpusztítunk egy hónapban … persze ezért nem fogok szomorkodni, minél kevesebb a szójabevitel, annál jobb nekünk :o)



Nos, tegnap is fáztam és teljesen ötlettelenül bámultam ki az esőbe, amikor eszembe jutott Siccike bakonyi szejtánja, nem haboztam sokáig, gyorsan meg is csináltam! Mivel a recepten nem változtattam, nem gépelem be, csupán ideteszem a linket. Köszi, Siccike, fincsi volt nagyon!!


1 megjegyzés: