2008. július 30., szerda

Kreatív Blogger - én is, én is!!!! :o)

Ha teljesen őszinte akarok lenni ( és már miért is ne? ), bevallom, kezdtem lemondani róla, hogy valakinek is eszébe jutok ezzel a játékkal kapcsolatban. És annyira nem is voltam csalódott, mert hát nem vagyok róla meggyőződve, hogy ez a cím megillet ... Sütis néne és Szilda ( és egy nappal később már Siccike is, meg még Földanyó is!!! ) azonban rámcáfolt és ennek nagyon örültem!!! :o) ( Okostojásnak lesz egyébként igaza, mert ebben az a jó, hogy egy idő után mindenki kreatív blogger lesz, csak ki kell várja a sorát :P )


No, de először is, szeretném megköszönni a négy fentebb említett "kolleginának" a kitüntető címet és feladatot, mert hát munkát is kap ilyenkor az ember, nem csak dicsőséget. ( Mostanra már teljesen elveszítettem a fonalat és fogalmam sincs ki kapott ill. ki nem kapott a díjból. )

A szabályokat illetően:
- kitettem a logót a blogomba,
- belinkeltem azon személyeket, akiktől a díjat kaptam,
- mindjárt megnevezek 5 további blogot, azaz díjazottat,
- rögvest belinkelem ezeket a blogokat,
- hamarosan értesítem őket a díjról.

Kreatív Bloggerek szerintem:

1. Daniella, azaz Pepe, Bakka és ZK anyukája - konkrétan emlékszem arra az estére, amikor ráleltem a blogjára és az elejétől a végéig elolvastam az összes bejegyzését! Közben annyira röhögtem, jobban mondva vinnyogtam (!!!!!), hogy féltem, felébresztem a szomszédos szobában alvó gyerkőceimet, de nem bántam volna, megérte :o))

2. Dulmina - hogy is mondjam, olyan "tiszta" a blogja, az anyagok, amiket felhasznál, a stílus, ahogy főz, nagyon tetszik, sok jó ötletet találtam már Nála!

3. Zöldalma - szeretem ezt a mind tartalmában, mind kinézetében igényes oldalt!

4. Mályvacsiga - másik nagy kedvencem, a nem - gasztro - szférából, bár ide nem elsősorban nevetni járok, nagyon élvezem Szilvi gondolatait!

5. Mamma - kell ezt egyáltalán indokolni? Mesés fotók, fantasztikus leírások, kreatív receptek - még akkor is, ha néha hús is szerepel bennünk ;o)

Köszönöm még egyszer, hogy részese lehettem ennek a játéknak! :o)


5 megjegyzés:

  1. Ez ám a kellemes meglepetés ezen az álmos reggelen! Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  2. Kata, ez igazán nagy meglepetés, és nagyon köszönöm a szavaidat:-))

    VálaszTörlés
  3. Kata!
    Én is kitüntettelek!:-))http://vegagyerek.blogspot.com/2008/07/kreatv-lettem-s-nyammogok-is.html

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm a díjat!!! Úgy örülök neki, és úgy is érzem magam, mintha az Oscar szobrot nyertem volna meg. Igazi megtiszteltetés!

    VálaszTörlés