2008. július 20., vasárnap

A lusta ( na jó, elfoglalt ) háziasszony vega fagyija


Kérem, a látszat csal. Mert az, hogy a blogon egyáltalán nem publikáltam az utóbbi időben fagyi receptet, nem jelenti azt, hogy a fagyasztómban ne lapulna jelen pillanatban is öt, azaz öt -féle hideg finomság, várva türelmesen azokra a napokra, amikor kicsit 20 fok fölé kúszik a hőmérő higanyszála és esetleg nem jégkockák potyognak a felhőkből!



Az alábbi változat elkészítése igazán nem nagy fáradtság, az alapot főzni sem kell, így – feltéve, hogy a hozzávalókat már eleve a hűtőben tároltuk -, azonnal mehet az egész a fagyigépbe. Szóval, lusta vagy igen elfoglalt háziasszonyoknak ideális ;o)




Juharszirupos vanília fagyi ( lusta háziasszony fagyija )


Legyen a kezed ügyében:

2 csésze vaníliás szójadesszert ( ez olyan mint a puding és pont 0,5 literes kiszerelésben árulják, pl.: ilyen )

7 – 8 evőkanál juharszirup ( kóstolni kell, a szirup minőségén / édességén sok múlik )

3 evőkanál semleges ízű növényi olaj

1 csésze növényitej ( nálam rizstej )


Így használd a hozzávalókat:

A szójadesszertet, a juharszirupot, az olajat és a rizstejet alaposan kikeverem egy tálban, s a massza már mehet is a fagyigépbe, hogy az előírásoknak megfelelően elkészülhessen a vaníliafagyink.


Zárható tetejű dobozba teszem és néhány órára még bedugom a fagyasztóba fogyasztás előtt.


Önmagában is finom, de sütik mellé is jó ötlet, tegnap este mi kombináltuk az ízeket és ribizlis piskóta mellé tálaltam. Nyamm! :o)

2 megjegyzés:

  1. Hűha, 5 féle fagyi? Én is tervezem mára a fagyit (épp esik).

    Guszta a desszert.Van még ilyenkor ribizli?

    VálaszTörlés
  2. Van, van, én sem reménykedtem már, de piacon ( is ) láttam és vettem is, már csak a fagyasztóba kellene bedugni ;o)

    VálaszTörlés